Wazzzup guys? :D

Så mitt namn är Liza Aziz (L.A) och är 16 år gammal och driver denna underbara bloggen 
Här i min blogg kommer ni få vara med på tävlingar som jag kommer att lägga upp lite då och då. Tävlingarna kan bestå av vad som helst, tex. Iphone skal, klänningar, mp3, presentkort och mycket mycket mer. Kommer även uppdatera andra saker så som musik och bilder så glöm inte att läsa bloggen varje dag! 

Lite mer om mig själv:
Jag gillar/älskar: allt som har med skådespelerska att göra  sökt till teater på Schillerska gymnasie. Gillar att kolla på filmer, snart finns det inga filmer kvar att kolla på eftersom jag har film marathon varje kväll xD Jag L-SKAR måla mina naglar när jag har tråkigt eller när jag har tid.
Hatar: MATTE & NO!!
Favorit bloggare: Jag L-SKAR Sabi. Klicka för hans blogg
Celebrity cruch: Josh Hutcherson, Logan Lerman, Joe Jonas, Zayn Malik, Jessie J, Moa Lignell (Skulle bli homo för dem xD), Jimmy Bennett, Sean Berdy, Tyler Blackburn, Tyler Posey, Taylor Lautner, Chord Overstreet, Justin Bieber, Chad Michael Murray, Thomas Dekker, Chris Zylka, Diego Boneta, Austin Butler, Riley Smith, Tom welling, Nicholas D'Agosto ........... Och listan fortsätter 


Naawe, kolla på mig och Sabi
Så här målar jag dem :D nice right? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback